شرایط قانونی:

◦ برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی و محافظت از حساب خود، ویژگی iCloud را نمی توان فعال کرد مگر اینکه حساب به شماره تلفن مرتبط باشد.

◦ هنگام خرید اکانت و تکمیل فرآیند ورود، مسئولیت تمامی اطلاعات ثبت شده برای استفاده بر عهده شماست.

◦ فروشنده مسئولیتی در قبال از دست دادن دسترسی به حساب پس از ورود به سیستم ندارد. این امر پس از موافقت با شرایط و ضوابط و وارد کردن شماره تلفن معتبر برای استفاده رخ می دهد.

◦ در صورت وجود نقص در فرآیند ورود، یک هفته فرصت دارید تا به فروشنده مراجعه کنید تا عیب را برطرف کرده و آن را تعویض نکنید.

◦ تمامی حقوق برای اپل و گوگل محفوظ است.

◦ فروشنده مسئولیتی در قبال به روز رسانی شرایط خدمات یا لغو آنها ندارد.

◦ فروشنده مسئول فروش کارت های حساب است که تضمین کافی برای تعهد او به ارائه خدمات خوب و مطابق با مشخصات کیفی را فراهم می کند. 

◦ فروشنده مسئولیتی در قبال سوء استفاده ندارد و تعهد فروشنده با تحویل کارت به کاربر خاتمه می یابد.

◦ هیچ کپی دیگری از اطلاعات کارت نزد شرکتی که این حساب را ایجاد یا تولید کرده است وجود ندارد که امنیت شما را تضمین کند و شرکت مسئولیتی در قبال از دست دادن آن ندارد.

◦ فروشنده مسئولیتی در قبال ارائه تعهدی برای اطمینان از ادامه خدمات بدون وقفه یا عاری از هرگونه نقص فنی از سوی شرکت مادر یا در نتیجه توقف خدمات در کشور کاربر ندارد.

◦ کاربر پس از استفاده از خدمات حساب کاربری در مقابل مراجع نظارتی و امنیتی در خصوص اثرات منفی ناشی از استفاده از حساب کاربری، از نظر قانونی پاسخگو خواهد بود.

◦ قیمت ها ثابت نبوده و بر اساس استانداردهای مشخص برای خدمات ارائه شده و بورس بازار تعیین می شود

◦ فروشنده مسئولیتی در قبال فرآیند پر کردن و خرید داخل حساب ندارد

کلیه حقوق این سایت متعلق به:

(مرکز حقوقی – مرکز نیشابور- GsmGpt)

استفاده از شرایط خدمات سایر شرکت هایی که در سال 2023 در برابر دادگاه های ذیصلاح مسئولیت قانونی خواهند داشت ممنوع است.

لطفاً Find My iPhone را همانطور که در ویدیو یا توضیحات نشان داده شده است خاموش کنید تا در صورت نادیده گرفتن این دستور، مرکز، فروشنده و نماینده به دستگاه خود آسیبی نرسد

او تمام مسئولیت را سلب می کند و بنابراین حساب شما شامل گارانتی نمی شود.

لطفا برای ادامه ویدیو را کامل تماشا کنید.

شرایط و ضوابط شرکت های آمریکایی اپل و گوگل که برای ایجاد اکانت اپل آیدی و اکانت گوگل تایید شده اند.

شرایط عبارتند از: سلب مسئولیت از ضمانت‌ها، محدودیت مسئولیت اپل و Google تضمین نمی‌کنند که استفاده شما از سرویس‌ها بدون وقفه یا بدون خطا خواهد بود یا آنها را برای همیشه لغو کنید، در نتیجه دسترسی شما به خدمات را محدود کرده یا بدون اطلاع شما آن را غیرفعال کنید.